Hemma från alperna och morbror!!

Satt just och höll på att skapa en blogg, efter mycket övertalning från Tiffany så var det äntligen (?) dags. Då ringde syrran och berättade att hon just hade klämt fram en liten pöjk! Tydligen ska han heta Sixten, cool! Så nu är man stolt morbror...

Annars var det ju tänkt att det här premiärinlägget skulla handla lite om min lilla utflykt till Österrike. Men nöjer mig med att konstatera att den va go! Nu ska jag smälta det här och ta en rackare med farsan... gubben har blivit morfar! Haha!

Alprapport får komma senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: steffi

haha, ofta jag övertalat dig att börja blogga ;)



Grattis till morbrorandet, eller grattis till din syster och lycka till!

2008-12-29 @ 21:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0