Morgonstund har guld i...

Har bestämt mig för att plugga matte, Linjär algebra, efter frukost. Uppenbarligen kommer det bli en sjukt sen frulle idag... eller kanske ingen alls! Men missförstå mig rätt, jag ÄLSKAR matte!

Kanske kommer att förära det lilla biblioteket med ett besök här i mina föräldrars lilla gråa landsortshåla, bättre studiemiljö. Sen ska man la in och hälsa på Sirre på BB och sen ikväll lutar det åt att det blir bandy på Behrn. Jag älskar bandy... Bandy är så kul... Jaja, kanske inte så kul för allmänheten att följa mina tappra försök att intala mig själv att bandy är nåt att ha!

Dagens outfit: Tänkte ha något löst och ledigt, men ändå chic... mjukisbrallor och tischa lutar det åt.

Förresten, måste tvätta idag... Shit, vilket sjukt innehållsrikt liv jag har och jag som va rädd att jag inte skulle ha nåt intressant att blogga om!

Så fel, även jag, kan ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0