Hm, varfor blev det sahar igen..?

Ska ju plugga, men nu sitter man har och uppdaterar den dar fordomda bloggen! =) Eller enligt vissa, bogiga bloggen... Kan ge mig tusan pa att den dar hooliganen som sa't sitter och laser frenetiskt!! Det bara haglar in fan-mail med allt fran snusk till fragor. Manga undrar om min tatuering... Lagger upp en ny bild dar man ser vad det ar. Kan ju saga att det ar en angel och den symboliserar... en angel? Min skyddsangel!


Hm, maste lara mig hur man beskar bilder! =)

Sa har glad blir man efter att ha legat under nalen i 6 timmar! =)
Onskar man var lika glad nu!

Undra sa en flundra om man skulle ta och lagga ner plugget for ikvall? Maste lara mig hur man laddar upp videos pa bloggen, det far bli hogprioriterat.

I och med detta inlagget sa slapper vi nu den nya tatueringen!
Hoppas allt ar bra med er alla nara och kara!

Kommentarer
Postat av: Emmapemma

jasså, skulle vi skippa prata om tatueringen nu (?) aja, den är najs iaf :) och nu har jag haft tid att läsa lite på bloggen som du bad på dina bara knän om ^^ (eller inte (sorry är lite trött och du får ursäkta min udda "humor" (sett för mycket på stand-up och är lite (eller jävligt) avundsjuk på alla roliga människor (måste dock öva mer)))) sugen på en tatuering själv förresten, men vågar inte gå in i en studio helt ensam, för mycket läskigt folk :S



fan, det här blev ju fruktansvärt veligt, borde radera allt och börja om, men what the hell, det får va kvar ^^ hoppas att de kan dra på dina smilband och inse hur mycket du saknar mitt sällskap (vilket dock kanske var alldeles för lite för att sakna, men ändå)



borde nog skaffa en egen blogg så jag slipper sitta och harrasa andra med mina tankar som flyger runt i huvudet, så att folk kan välja att läsa eller inte..



aja, hoppas allt flyter på bra i Kina (här i Lule är det sjukt tungt) och goodnight and goodbye!!!



// Emma (btw not a freak)

2010-10-15 @ 00:17:44
Postat av: robert luleå

Men... Det är ju en kille?

2010-10-18 @ 20:33:05
Postat av: Mamma

Jag måste väl ändå som mamma säga att plugget är viktigast.

2010-10-19 @ 18:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0