Uppesittarnatt...

I sann Birro-anda sa bjuder jag pa uppesittarnatt har i bloggen, direkt fran Hung Hom. Det bjuds pa Champions League fotboll, ol och studier! En sannerligen lyckad kombination och jag antar att ni kan lista ut med arslet, forlat stjarten, hur prioriteringen blir...

Just nu avnjuts iofs. ice coffee med oreos. Maste verkligen sla ett slag for denna kombo, helt klart underskattad och for er traditionalister, eller Past oriented society om ni vill, kanske skulle prova att hysta chipsen och olen for en kvall och kora pa den senaste trenden fran HK.

MAAAAAAL, Ronaldo!!! 13:e minuten... underbar frispark! Tar en tugga oreo pa den!!
Hann inte tugga klart innan det ringde igen... Ozil!! 14:e minuten!! Puuh, hur orkar Birro? Nu lagger jag ner...

I fredags hade jag midterm exam... Det va spannande, sarskilt med tanke pa att jag fick reda pa det pa onsdagkvallen! Men det gick bra tror jag! ;)

Efter det gick jag till doktorn da jag hade ont i halsen, maste verkligen sla ett slag for sjukvarden vi har har pa universitetet! Vardcentralen ar den finaste jag nagonsin sett och personalen ar verkligen kanon! Jag hade redan varit dar och vaccinerat mig innan sa jag har borjat fa rutin pa att ga dit! Hursom, det kostar mindre an 15 SEK (!) att ga dit och da ingar lakarbesok och alla mediciner!! Dessutom far man halstabletter och sant... Fantastiskt!
Sa pa grund av mitt halsotillstand och att jag varit sa duktig och verkligen anstrangt mig med plugget till midtermet, host bullshit host host, sa gick helgen i lathetens tecken. Det var jag vard!! Dessutom hann jag med en spontan utgang i lordags... inte sa illa smart kanske, sa nu blir det nog aterbesok hos doktorn imorgon for att bli helt kry till Pekingresan pa torsdag.

Peking ja, vet inte hur jag tankte dar... men nu blir det Peking i 6 dagar. Blir nog bra, har ju trevligt sallskap iaf! Well, ytterligare ett meningslost inlagg lagt till handlingarna! Nu ar det dags att ater fokusera pa skolarbetet... hur bra det nu gar klockan 3 pa natten med fotboll pa tvn...

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu är det dags för uppdatering! Jag vill läsa :)

2010-11-09 @ 09:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0