Forandringar pa gang?

Funderar pa att byta inriktning pa bloggen, lurar pa huruvida detta fran och med nu ska bli en mode och inredningsblogg! Eftersom detta fran och med idag ar mitt stora nya intresse... hm, naja stilikon har jag ju alltid varit men det har med inredning ar helt enkelt min grej! Idag ska jag dela med er hur jag med enkla medel skapade magi! Hall tillgodo!

Efter en valbehovlig sovmorgon, forkylningen borjar ge med sig (for er som ar intresserade av hur jag mar, typ mamma), sa kande jag en uns av hemlangtan. Hor och hapna! Efter en veckas sjukdom kanns studenthallarna som rena fangelset! Efter att ha varit pa Park n' Shop och kopt pa mig lite matvaror och sedan lagat mat for forsta gangen sedan jag kom till HK (!) sa var det dags att rada bot pa min hemlangtan! Det var dags att damma av det hemliga vapnet, IKEA! Sa jag tog med mina homies, Miggen och Mitham, till Sha Tin for lite uppmuntrande shopping och KOTTBULLAR!!
Grym troja! Ett maste i garderoben!
Grym troja fran adidas deathstarkollektion, maste ha!!! =)

Nojda killar pa Ikea i Sha Tin!

Grymt nojda grabbar!! Vilken festmaltid! Miggen hade dessutom just fatt sin nya iPhone4 sa han var extra glad!!

Jag lovade ju aven lite inredning, har kommer det...

Kopte en flaska, lite stenar och sand samt en vaxt av nat slag... det ar inte sa viktigt vilken, utan det viktiga ar att jag trivdes med att arbeta med den. Den har vaxten hade jag verkligen rekomenderat, om jag vetat namnet pa den! Jag kan dock inte garantera samma resultat for alla er dodliga darute som jag fick, men for all del gor ett forsok!

Materialet jag anvande mig av, doftljuset star bara dar for att imonera och anvandes inte, och jag vill bara papeka till alla uppgivna blogg-lovers att det ar faktiskt allt jag anvande och misstrosta inte om ni inte far samma fantastiska resultat, ni ar sakert fantastiskt duktiga pa nagot annat... Framforallt var det svart att fa i stenarna i flaskan, men dar har jag ett litet tips som jag listat ut och som jag garna delar med mig av. I toppen av flaskan finns det en oppning som man kan anvanda sig av, sadana har sma finurliga losningar kan vara svara att komma pa sjalv sa darfor delar jag garna med mig av mina egna sma knep!

Forstar nu att ni knappast kan barga er... har ar resultatet. Hur man med sma medel kan skapa magnifik hemtrevnad!

Hemtrevnad pa flaska!!

Naa, men de var allt for den har gangen... Hoppas ni har gillat den nya inriktningen pa bloggen!

Hongkongs hetaste mode- och inredningsblogg!!

Pa aterseende kara lasare! (Mamma)

Kommentarer
Postat av: Malin

Fantastisk kreation ;) Vad skulle man göra utan IKEA?!

2010-10-01 @ 21:46:38
Postat av: Mamma

Ja, man blir ju riktigt imponerad!

2010-10-12 @ 17:37:20
Postat av: Mamma

Glömnde bara säga att det är tur att du köper lite nya kläder, du har ju lite dåligt med de varan. Kram

2010-10-12 @ 17:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0