Leverans! (alt. kan man reklamera skonhetssomner?)

Vaknade upp ur min skonhetssomn och kande mig allt annat an skon... vilket pucko hade stallt uret pa 8.30?!? Kan man reklamera skonhetssomner?

Jag forflyttar mig sakta den dryga halvmetern fran sangen till datorn, under grymtande, ston och konstant sjalvomkan, for att kolla in hur det gick for Sport tillslut efter den fantastiska starten. Min trotta hjarna forvantar sig en "andra-halvleks-kollaps" ala Newcastle nu senast mot Stoke... men icke, nu levererades tre skona poang och vips kandes livet plotsligt vart att leva igen!! Trottheten forsvann likt en CSN-utbetalning och nu ska jag dra ner till fiket for en frukost-dejt med Robin, en kille fran Kina som jag ska forsoka prata kinesiska med!

Hur sager man varldens vackraste Sportklubb pa mandarin?!?!

Na, nu are frukost!!
Laters!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0