Annorlunda ar ordet for dagen!

God afton!

Sitter och forsoker kolla HJK Helsingfors mot OSK pa en dalig stream har i Jaisalmer, men det suger sa att jag tankte forsoka blogga istallet. Tack alla forresten for gratulationerna pa min fodelsedag! Appropa min fodelsedag, arets fodelsedag blir nog svar att glomma. Var ute i Tarhoknen har i Rajhastan och red kamel. Vi, eller de va ju guiden iofs., lagade maten sjalva over oppen eld och at med handerna. Det gor man ju iofs. alltid, det speciella med denna gang var att vi inte hade bestick och satt och kakade bland kameler och getter. Kande mig som en riktig kamelkung... haha, fantasin kan skena ivag ibland! Nu ska jag bli kameluppfodare. Det basta med hela skiten var dock att sova under den vackraste stjarnhimlen jag sett, eller atminstone minns. Det var verkligen en annorlunda fodelsedag och jag har aldrig haft sa ont i arslet forut. Det ska kannas att man lever...

Igar drog Ling till Pushkar, sa nu ar jag ensam. Det var ett ganska kanslosamt farval, vissa manniskor gillar man bara... Men verkar som att jag bara far en dag "ledigt" for imorgon verkar det som en tjej fran Ume, Frida, kommer hit och vi ska dra till Bikaner och kolla pa rattor. Yey. Vi traffades i Udaipur och nu verkar det som om vara vagar korsas igen, kul!

Hade mitt forsta gympass sen jag lamnade Hongkong idag har i Jaisalmer. Det var en annorlunda upplevelse. Inte for att gymmet var sa varst annorlunda, betydligt battre an det jag va i pa Boracay men for att jag direkt hade en nyfiken publik pa cirka 50 grabbar som nyfiket spanade in den "nya" killen. Haha, jag vanjer mig aldrig vid det dar... Men det var skont att fa kora igenom kroppen igen, den har verkligen sackat ihop pa den har manaden. Ska nog ga dit igen imorgon.

Alltsa det har med att ladda upp bilder borjar att ga mig pa nerverna, hur svart ska det va? Dar jag forsoker funkar det aldrig och de stallen som ser ut att ha tillrackligt moderna grejer tillater i regel inte att man pluggar in sina egna grejer. Sa surt! Aja, fardig gnallt for den har gangen... Nu ska jag chilla vidare i Jaisalmer, det ar inte sa pjakigt faktiskt!

Ta hand om er! Ciao

Kommentarer
Postat av: Jessica Ovekrans

Oh, en till blogg att samla på! :) Hur har du det i världen?

2011-02-10 @ 23:04:42
URL: http://jessisca.blogspot.com
Postat av: Mamma

Varför råtter?

2011-02-11 @ 22:06:18
Postat av: Mamma

Varför råttor?

2011-02-11 @ 22:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0