Bildspecial 3!

Har aterigen hittat ett cybercafe som kan ladda upp bilder, sa jag ska forsoka sammanfatta de senaste dagarna! Borjar med nagra blivande klassiker, lite narcissist varning pa dem dock...


Kamelherde Osterman!


Kamelagare Osterman, vilken still foredrar ni?

Sovandes under bar himmel i oknen!
Sa har sover man i Tarhoknen. Morgontrotta killar!


Sanddyn i Tarhoknen, synd med smuts(?) pa linsen dock...


Som ni vet ni ar jag ju en sucker nar det galler soluppgangar/nedgangar. Har gar solen upp over Tarhoknen!


Inne i Jaisalmer fort.


Indisk stavning, epic!


"Sjon" i Jaisalmer.


Jaisalmer fort by night!


Soluppgang over Jaisalmer, taget fran fortet.

Taget fran Jaisalmer fort!
Vi tar en till!


Sjysst brandbil i Jaisalmer, ingen blogg utan brandanknytning...


Harlig get i Bikaner!


Fortet i Bikaner!


Nat torn i Bikaner, jag gillar fargerna sa det far slinka med!


Otacka rattor i rattemplet.


Fler "helgon"...


Kommersen i full gang pa gronsaksmarknaden i Bikaner.


"Gronsakskvinna" i Bikaner.


Tygfargning pa tygmarknaden i Bikaner.


Skraddare pa samma marknad.


Zip lining i Jodhpur!


Blue city fran linbanan!


Vacker vy i Jodhpur!


En grav i Jodhpur, man ska begravas med stil...


Fina manniskor i Delhi!


Sikhernas tempel i Delhi.


India gate New Delhi.


The red fort in Delhi.


Inne i Red fort.


Amelie showar!


Red fort!


Beviset pa att jag varit dar!


Jama masjid, den stora mosken i Delhi.

Sas, och potatis, nu har ni blivit riktigt bortskamda for denna gangen. Hoppas ni inte vanjer er vid denna uppdateringsfrekvens bara! ;)

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag blir jätte avundsjuk! Jag och förmodligen Hugo vill oxå vara i Indien!

2011-02-18 @ 10:24:31
Postat av: Maria

Mkt fina bilder Andreas! Grym resa du gör!

2011-02-18 @ 14:07:36
Postat av: Nathalie

Hej Andreas vilka äckliga Råttor ni hade i Rått templet.

2011-02-19 @ 11:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0