Gott nytt ar!

Ikvall firar vi kinesiskt nyar pa min takterass i Jaipur! Det ska bli sjukt kul. Vi laddar med kebab och lite annat smatt och gott! Det blir ett grymt avslut pa min vistelse i Jaipur, imorgon bar det av till Udaipur. Ling, en amerikan jag traffat har och som e med pa firandet hanger med dit ocksa.

Vi har blivit ett jarngang har jag, Matthew, Brandon och Ling. Idag klattrade vi upp till Tigerfortet och njot av utsikten, det var awesome! Igar sa gjorde jag och Ling annu mera coola sevardheter, bl.a. Amber fort alternative style och Monkey temple/Sun temple.

Na, nu ska har firas... Hade tankt skicka upp bilder, men nar jag pluggade in harddisken sa fick jag en stot och datorn dog. Jag hopppas hd'n klarade sig da jag har alla mina bilder pa den...

Hade kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0