Bildspecial 4!

Halla, sitter och vantar pa beslutet om jag far visum till Bhutan eller inte... fraga mig inte varfor jag inte skulle fa, men det verkar vara lite som ett lotteri. Under tiden tankte jag roa mig med att ladda upp lite bilder... Hall tillgodo!


Bahaitemplet i New Delhi, utformat som en lotusblomma!


En till bild pa det vackra templet.


Forflyttat oss till Amritsar och det gyllene templet.


Tanken var god i teorin...


Don't mess with the Indian border police!! ;)


Stilig karl!


Golden temple by night!


Later manen vara med pa ett horn ocksa...


Sorry, det blev en till.


Satt er ner, tomten bor inte i Finland! Han har inga nissar heller, off season aker han runt i Indien och fyndar billiga klappar...


Tva madamer ar ute och fyndar...


Amritsar.


Kom och kop!


Sa har vi forflyttat oss till Gulmarg, detta ar utsikten fran mitt boende dar... aven kallat "annexet"!


Mount Apphawat i bakgrunden, redo att akas sonder!


Det har hade nog blivit ett fantastiskt hotell, hmm naja, men sen kom kriget...


Mount Apphawat laskar oss...


Gulmarg bjod pa finvader emellanat, men nar jag kom fick vi narmare 2 meter sno de forsta 3 dagarna!


Harlig skogsakning, har vantar vi pa taxi for att ta oss upp igen!


Eller sa korde vi sjalva!


Francois och Sebastien showar!!


Srinagar, regn och rusk... men lite bla himmel gick att fa om man anstrangde sig lite!


Det var inte direkt hogsasong, sa Shikarorna stod mestadels parkerade.

Hm, orkar jag sa blir det en fortsattning imorgon... kanner rent spontant att kvaliten sjunker mer och mer.

Hade fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0