Minisemester i Srinagar

Vad harligt det ar nar man ar lange pa samma stalle, da behover man inte stressa eller hetsa fram saker. Som nu till exempel, vaknade och gick ut och kande pa snon... den var blot och klibbig, sa da va det battre att aka ner till Srinagar och blogga lite. Haha.

Bor pa en alldeles fantastisk husbat och det ar skont att fa en positiv upplevelse fran en sadan, ta i tra... har ju inte betalat annu.

Alltsa, skidakningen i Gulmarg ar som fantastisk. Inte for att jag ar jatterutinerad, men jag har aldrig upplevt nat liknande. Alla hardcore snubbar pastar att snon har ar unik, inte som nan annanstans och da ska man ha i atanke att de ar fran grymma skidstallen som Alaska, jag maste dit, Colorado, Kanada, manga kiwis och sa vidare... Vid narmare atanke sa maste jag aka till alla de dar stallena! Haha. Sweet att man kan fixa gratis boende nu, hehe!

Irland slog England i Cricket VM, hur sjukt ar inte det? Vet att det ar OT och att ingen darhemma bryr sig, men var tvungen att namna det... sitter och njuter av hojdpunkterna pa youtube nu. Kevin O'brien skrev in sig i historiebockerna for alltid!

Jaha, har skulle det ju in bilder... men det funkade tydligen inte av nan anledning. Men men, far bli om nagra veckor da!
Vi hors!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Får jag följa till Colorado? :)

2011-03-06 @ 19:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0