Nast sista skiddagen i Gulmarg.

Som allt gott, sa haller aven detta lilla aventyr pa att narma sig slutet. Detta ar ett aventyr som paverkat min syn pa skidakning nagot oerhort! Visst har jag tyckt om skidakning innan, men nu kan jag verkligen saga att jag alskar det! Mitt "skidakar sjalvfortroende" har dessutom fatt sig en rejal boost. Jag ar ju faktiskt inte sa pjakig...

Idag sa nadde jag nagra viktiga milstolpar i mitt skidakar-liv ocksa... Droppade 8-10 meter... Jag pastar att det var 8 meter, men Tiger som jag skidade med pastar att det ar 10. Vem ar jag att argumentera emot denna man of the mountain? Var verkligen kul att aka med honom, han ar harifran och ar praktiskt taget uppvuxen pa berget. Vad som var extra skoj var att vi var jamngoda akare sa, sa jag slapp vanta vilket annars brukar vara fallet.

Liften upp till toppen, enligt dem sjalva "The highest gondola in the world".

Fran toppstationen, Gondolans slutdestination, med armebasen till hoger.

Och har slutade uploadingsfunktionen att fungera. Far bli ett bildspecial snart! Hall tillgodo.

Hade fint, det har jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0